Sweetness
THE SWEETNESS
Dashboard | Follow
2015
Bismillahirrahmanirrahim.
Allah Allah Allah Allahu Akbar.

New year.
New me.
New story.

I think 2014, tahun yang amat amat teramat lah susah bagi aku. Rasa macam, terlalu banyak asam garam, pahit manis, yang telah aku lalui pada tahun 2014. Bermula dari awal tahun hari tu, aku bertekad untuk melupakan kisah silam aku di sekolah. Waktu aku jahil dulu T.T Ya Allah, rasa nak menangis bila ingat waktu jahiliyah aku T.T Teruknya aku dulu.Menangis dalam hati je lah. Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan aku. Akhir tahun 2013 lagi lah, betapa hancur luluh hati aku. Hanya kerana manusia. Astaghfirullah. Betapa lemahnya aku. Astaghfirullah. Betapa murahnya aku. Astaghfirullah. Hmm. Takpelah. Itu cerita dalam buku lama. Sekarang, kita buka buku baru.

Aku ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kepada semua watak yang ada dalam buku lama aku. Berjuta juta minta maaf ingin kupohon dari kalian. Sesungguhnya, aku hanya manusia biasa. Bukan malaikat mahupun wali Tuhan. Ampunkan daku. Aku tak kuat macam wanita di zaman Rasulullah dulu. Aku hanya wanita akhir zaman yang terlalu banyak melukakan hati manusia manusia di bumi ini T.T Aku minta maaf. Aku amat mengharapkan kemaafan dari kalian.

Aku juga ingin berterima kasih kepada insan insan yang banyak membantu serta memberi sokongan dalam hidup aku. Syukran jiddan. Semoga Allah memberkati hidup kalian. Aamiin.

Sekian, terima kasih.

Posted at 10:57 PM | 0 comments

|
Navigation


About Links Entries


Scream here



Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

quotes for you


Sad Song