Sweetness
THE SWEETNESS
Dashboard | Follow
Congratulations.
Alhamdulillah.
SMKA Sheikh Hj Mohd Said
56 students got 9A's
Congrates uollss!
Yang kurang berjaya tu
InsyaAllah you can do better in SPM.
Jangan lupa sujud syukur!

Teringat time aku dulu
Beberapa hari sebelum amek result tu
Cuak sangat sangat
Sampai termimpi-mimpi. Ahaha
At last
I got 9A's
Alhamdulillah
Time tu yang teman amek result is
My bro
Ayah tak dpat nak teman pagi-pagi tu
Sebab ayah pergi sekolah kot
Ibu plak ada kursus time tu
Tapi ayah datang lambat la
Time Cikgu Azmah sebut nama aku
Seriously aku tak percaya
Dah lah nama aku last last baru nak sebut
Mana lah tak terkejut
Aku ingat time cikgu sebut nama yg last last ni
Aku rasa macam takde je nama aku
Tiba-tiba
Cikgu sebut nama aku ke? Ahaha
Berlari naik pentas

Apa-apa pun
Alhamdulillah
Tak kira lah berapa A pun kita dapat
Ada hikmahnya
Don't be sad to those yg kurang berjaya
InsyaAllah SPM nanti
Do the best!

Okay.
Result UPSR sudah
Result PMR sudah
Apa yang tak sudah lagi ek?
Aaaaaahh!
Result SPM!
Lupp dapp lupp dapp.
Result SPM lagi cuakk kott.
Boleh dikatakan penentu masa depan kita kot.
Tapi insyaAllah
Allah sentiasa berada di sisi kita
Result apa pun yang kita dapat
Allah sentiasa membantu kita
Allah sentiasa ingat kat kita
Itu pun kalau kita ingat kat Dia selalu
tak kira susah dan senang

Sekarang ni
Hanya mampu berdoa je
Berdoa supaya
kertas jawapan kita
selamat diperiksa
diperiksa oleh pemeriksa yang
berpengalaman
pemurah hatinya
berusaha untuk memberi markah
sentiasa tenang ketika memeriksa
sentiasa mengingati-Nya
InsyaAllah Amiin Amiin Amiin

And berdoa supaya
result kita cemerlang gemilang dan terbilangg
Biiznillah Dengan izin-Nya
Doa doa doa!
Jangan berhenti berdoa.
Masih ada masa
sehingga lah hari yang ditunggu tunggu.
Hahaha.

InsyaAllah.
Alhamdulillah.


Posted at 12:48 PM | 2 comments

|
Navigation


About Links Entries


Scream here



Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

quotes for you


Sad Song