Sweetness
THE SWEETNESS
Dashboard | Follow
Azam Tahun 2014 (:
Bismillah.
Sekejapnya dah 2014.
Cepat betul masa berlalu. Subhanallah.
Rasa macam baru je habis sekolah tadika.
Rasa macam baru je nak masuk darjah satu.
Rasa macam baru je nak kenal dia. Eh dia?
Okay tu cerita lain.
Back to the topic.

Azam tahun 2014.
Apa ek azam aku?
Okay first.
Semestinya nak jadi budak baikk.
Nak jaga diri ni betul betul.
Nak jaga hati ni betul betul.
Nak bersihkan hati ni betul betul.
Supaya hati ni tak disentuh oleh yang tidak berhak.
InsyaAllah.

Tapi aku kena kuat la.
Dalam dunia akhir zaman
yang semakin mencabar ni.
Memang kena kuat.
Tak boleh kalah dengan hasutan syaitanirrajiim.
Kena sentiasa ingat Allah dalam apa jua keadaan.
InsyaAllah. You can!
Usaha tangga kejayaan! (:

Believe in Allah
InsyaAllah. Dengan kehendak-Nya.

Real beauty is in hijab ❤️ modesty
I wanna be a good muslimah (:

♥
I wanna be like this (: Biiznillah. Amiin.

Posted at 9:38 AM | 1 comments

|
say hai


Navigation


About Links Entries


Scream here



Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

quotes for you


Sad Song



kepada awak