Sweetness
THE SWEETNESS
Dashboard | Follow
Test JPJ~
Bismillahirrahmanirrahim.

Hari tu (Rabu, 28/11/2012), aku ada test JPJ. Memang berdebar sangat-sangat. Tapi aku cuba calm down. Huh. Lepas solat, mandi, makan, salam ibu, naik kereta, ayah hantar pergi COTT. Kalau nak ikutkan hati, aku nak bawa skuterr, tapi disebabkan abang aku kerja pukul 10 pagi, tak dapatlah aku nak menunggang skuterr pergi sana. Hmm. Hancur berkecai hatiku. Okay. Apabila sudah tiba di COTT, aku salam ayah dan keluar dari kereta dengan perasaan resah gelisah. Huh. Pastu, aku duduk di kerusi yang disediakan. Aku keluarkan handphone dari beg dan call Uncle. Then, Uncle suruh ambil nombor giliran dulu.

Okay, lepas daftar, aku pun duduk balik tunggu giliran untuk test. Tiba giliran aku, aku cepat cepat pilih EX5. Alhamdulillah dapat. Hehe. Pastu, tengok tengok, kunci moto pulak takde. Aku dah cuak dah time tu. Berpusing-pusing aku sebab cuak sangat. Then, aku bgtau Uncle yang kunci tade kat moto. Rupa-rupanya ada kat meja yg kat luar pejabat tu. Entah siapa entah yang letak kat situ. Haishh. Buat cuak je. Dah lah time tu dah tade ex5 lagi dah selain ex5 yg aku pilih tu. Eeeiyai. Okay. Pastu, aku pun tunggang lah ex5 tu ke garisan permulaan. Macam-macam ayat dan doa aku baca.

After a few minutes, tiba lah masanya untuk aku jalan. Mula-mula tengok kiri kanan. Okay. Selamat. Aku pun jalan. Dah sampai nak naik titi tu, tiba-tiba... Alaaaa. Kenapa lah time tu jugak tayar motor nak terpesong dari titi. Eeeiiyaiyaiyai. Tension nyeaa. Habislah. Segala-galanya hancur. Musnah harapan aku untuk dapat lesen P secepat yang mungkin. Aku failed bahagian 2. Pastu, aku ready untuk test bahagian 3. Bahagian 3 ni, mudah sikit. Just buat isyarat tangan dengan betul je. Alhamdulillah. Aku lulus bahagian 3.

Dah habis test, aku pun call my daddy. Err. Ayah cukup. Okay. When I told my father that I had failed in the test, I cried. I hope no one saw me cried. I tried to cover it by looking down the floor. Few minutes later, my mother arrived. Masuk masuk je kereta, ibu ajak pergi shopping barang dapur. Ketika tengah ber-shopping, aku tengok phone, ada message masuk. Eh, mesej dari dia lah. Dia lah orang ketiga yang tanya aku how's the test. I thought he'll never ask me that question. Then, dia tanya lah macam2 pasal test hari tu. I kept smiling. I don't know why whenever I text with him, I'll kept smiling. Hehe. Okay lah. I've something to do after this. So, tataa. See ya next time. Good luck to me for the next test! Hehe ;)

Wassalam~

204632376788889193y9rj6cufc_large
Good luck, Ati! ;)

Tumblr_lvdq8yxul21r1jzedo1_500_large
Do the best!






Posted at 9:07 PM | 0 comments

|
Navigation


About Links Entries


Scream here



Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

quotes for you


Sad Song