Sweetness
THE SWEETNESS
Dashboard | Follow
HOLIDAY ;D

Bismillahirrahmanirrahim...

Selamat becuti. Happy holiday. Alhamdulillah. Akhirnya, dapat jugak cuti panjang. Err. Panjang ke? Tade la panjang mana pun. Tapi alhamdulillah la. Memang bersyukur sangat-sangat. Dapat hilang kan tension. Tapi, tahun depan datang balik tension tu. Hmm. Bukan setakat tension belajar je, tension pasal orang tu pun ada jugak. Orang tu kelas lain. I memang sangat-sangat tension pasal dia. I tengok, dia dah berubah 180 darjah dari pendiam(tade lah pendiam sgt), baik sekarang dah jadi nakal plus jahatt. Sampai pernah kena panggil dengan ustaz. Ya Allah. I sangat sangat tak percaya. Hmm. I tak tau lah pulak, kalau itu memang sikap dia yang sebenar. Dah lah I kena label dengan nama dia. Setiap kali kawan-kawan dia nampak I, mereka sebut sebut nama dia. Tak tau lah macam mana nak hilang kan label tu. Kalau kena label dengan nama orang yg baik-baik macam 'sahabat lama' I tuh tape la jgak. Baik, peramah, pandai, alim and tinggi. Menepati ciri-ciri Mr.Right den. Haha. Okay lah. Papepun, semoga cuti ni dapat diisi dengan perkara2 dan aktivit2 yg berfaedah dan bermanfaat. Insya-Allah. Tahun depan dah SPM. Uuuww. Takotnyerr. Dup dap dup dap. Kay lah. Tataaa ;)



Image_large  

Tumblr_lwjqvy8wy51qiaduoo1_500_large

Image_large


Posted at 11:50 AM | 0 comments

|
say hai


Navigation


About Links Entries


Scream here



Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

quotes for you


Sad Song



kepada awak