Sweetness
THE SWEETNESS
Dashboard | Follow
Banjir!
Bismillah. Nak cerita ni, kat sekolah I tadi banjir. Memang naik gilerr air tadi. Cuak sangat sangat masa tu. Sebab memang tak boleh nak lalu. Kalau lalu pun kasut pun boleh masuk air. I masa tu dengan kawan I, Mawaddah. Memang kabut sesangat. Haha. Pastu, ada kawan I, Nurin pun nak turun bawah jugak. Tengok tengok air dah naik gilerr! Cuak + kabut gilerr tadi. Rasa macam nak nangis je tadi. Haha. Takut kott. Alhamdulillah, ada lagi jalan yang belum naik air lagi. Masa tu, mulalah fikir bukan bukan. Nak redah je ke nak tunggu hujan berhenti. Haha. Kalau nak tunggu hujan berhenti, memang kene tinggal lah dengan ayah I. Ayah I sebenarnya dah sampai lama dah, I je yang turun lambat. Sampai tertidur ayah I dalam kereta. Hujan hujan memang sedap tidur. Hihi. Pastu, habis kuyup satu badan. Masuk je kereta, rasa sejuk semacam je. Rupa-rupanya ayah I bukak air cond level paling tinggi! Heww. Memang menggigil I dalam kereta tu. Haha. Harap harap lepas ni, dapat merasa banjir kat sekolah lagii. Hihi. Pastu, esoknya ponteng ramai ramai. Haha.

Tumblr_lspynicasc1qh59n0o4_500_large
Paras ni lah air naik tadi.


Posted at 11:42 PM | 0 comments

|
say hai


Navigation


About Links Entries


Scream here



Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

quotes for you


Sad Song



kepada awak