Sweetness
THE SWEETNESS
Dashboard | Follow
Angah Zahid's Wedding
Sunday, 11.12.11


Hari yang amat memenatkan tapi sangat menggembirakan. Haha. Hari ini, hari perkahwinan Angah Zahid. Majlis tu diadakan di Dewan Sri Siantan, Putrajaya. Dewan tu besar sangat sangat sangat. Sejuk pulak tu. Mestilah sejuk, takkan panas kot. Haha. Mase tu, aku, cousin tercinta aku(Wahida Aris), and my beloved sistaa(Kak Fiffa) kene jadi jaga kat pintu. Haha. Takde lah. Bukan jadi jaga, tapi kena bagi goodies kepada family yang dah nak beredar dari situ. Dua jam kot berdiri kat situ. Memang sape nak keluar, nampak muka kami je lah. Haha. Tapi memang best lah eventhough tired gilerr. Bukan penat berdiri, tapi penat senyum kat semua orang. Haha. Memang keje aku senyum je lah mase tu. Hihi. Tiba-tiba ternampak kawan aku and Wahida. His name is Ismail. Ayah dia kawan kepada Pak Lang aku. Err? Yeke? Haha. Lebih kurang cam tu lah. Tu sebab family dia ada sekali kat situ. Tapi kitorang tak tegur pun. Just pandang dari jauh je. Hihi. Lepastu, Wahida pulak kene balek. Sebab nak hantar akak dia balik Matrik. Hmm. Sedih betul mase tu, tak dapat nak bagi goodies bersama-sama dengan dia. Nak buat macam mana kan. Sebenarnya, akak aku pun kene balek hostel dia jugak hari tu. Tapi akak aku bila-bila je boleh balek. Balek tengah tengah malam pon boley. HAHA. Pape pon, memang best lah. Dapat tengok macam macam ragam kat situ. Dengan twin nye lagi. Memang happening gilerr lahh! AHAH.

Niy lah dewan nye. Besaar tak?


Aisyah and Arham
# Gambo dio yo lah yang banyak kat sini. HIHI


Flowergirl mengiringi pengantin


Budak tembam.
# Arham Mardhiah




Abg Ngah . Kak Faqihah . Kak Anis






Para flowergirls sedang membuat rehearsal.
# Amni . Aisyah . Arham




Pengantin Purple.


Budak kecik comeyy.
# Darwish




Anak orang arab.
# Aisyah




Saat pengantin nak masuk ke dalam Dewan Sri Siantan

Posted at 9:28 PM | 0 comments

|
Navigation


About Links Entries


Scream here



Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

quotes for you


Sad Song