Sweetness
THE SWEETNESS
Dashboard | Follow
TABAH dan SABAR (:
Bismillahirrahmanirrahim (:

Huhu ,,

Ya Allah,
tiga orang ,Ya Allah !
kenapa 3 orang ?bukan seorang ?

Aku buntu Ya Allah,
adakah aku perlu mengecewakan dua daripada mereka ?
atau aku tidak perlu mengecewakan sesiapa ?
atau aku perlu mengecewakan ketiga tiga mereka sekaligus ?
aku tak sanggup ,Ya Allah,
aku tak sampai hati ,Ya Allah,

Aku hanya tawakkal kepada-Mu sahaja Ya Allah.
ape nak jadi ,jadi lah,
kalau ade orang nak benci aku ,bencilah,
aku tak kisah,
hanya Engkau sahaja yang tahu perasaan ku saat ini.

Aku tahu Engkau sentiasa melindungiku walau di mana jua aku berada,
aku mohon Ya Allah,
tolong jangan hilangkan perasaan seseorang yang ada di dalam hatiku terhadapku Ya Allah,
dan bantu aku untuk menghindari mereka yang aku benci.

Aku mohon Ya Allah (:
Hanya Engkau sahaja lah tempat aku mengadu .
Izinkanku untuk menyukai nya .

~missolehah~








Posted at 12:15 AM | 0 comments

|
Navigation


About Links Entries


Scream here



Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

quotes for you


Sad Song